Шведският Плюс тест е толкова труден, че само столчета с монтаж обратно на движението биха могли да го преминат:
Провежда се при по-висока скорост в сравнение с тази при европейските стандарти ECE R44 и UN R129 (i-size) - 56.5км/ч
Спирачният път е много къс, което прави ударa много по-тежък. Колкото по-къс е спирачният път, толкова по-големи стават силите (38 G при Plus теста и 28 G при европейските стандарти)
Сензори измерват силите във врата на манекена при челен удар, като максималното натоварване при тестов манекен с тегло 14,5кг. не трябва да надвишава 122кг., а при тестов манекен с тегло 22,9кг. не трябва да надвишава 164кг.
Ако искате да осигурите максимална безопасност на детето си в колата, вижте тези 8 столчета, които обещават, че нито едно дете, возещо се в тях, не би получило тежки или животозастрашаващи наранявания при катастрофа.